Menu

FAQ - dowiedz się więcej

Często zadawane pytania:

 

1. REJESTRACJA

2. ZAMÓWIENIA

3. WYSYŁKA I DOSTAWA

4. PŁATNOŚCI

5. REKLAMACJE

6. WYMIANY I PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 


REJESTRACJA


Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?


To proste, wystarczy że klikniesz w napis "Twoje konto" (prawy górny róg strony) a następnie w "Zarejestruj się". W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o podanie swoich danych oraz zatwierdzenie ich klikając w napis „Zarejestruj konto”. Na podany wcześniej adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywującym. Ostatni etap to już tylko kliknięcie w link i można dokonywać zakupów w sklepie.

 

Czy mam możliwość zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które zostały podane w procesie rejestracji?


W każdej chwili możesz zmienić swoje dane, wystarczy po zalogowaniu przejść do strony "Dane adresowe" i wprowadzić odpowiednie dane w formularzu. Możesz zmienić dane adresowe, dodać inny adres wysyłki czy podać dane firmy do wystawiania faktur VAT. Po dokonaniu odpowiednich zmian kliknij na przycisk "Zapisz dane" by je zmienić.

 

Czy aby dokonywać zakupów niezbędne jest posiadanie loginu i hasła?

Nie ma takiego obowiązku, można dokonywać zakupów bez konieczności rejestracji. Jednak decydując się na wybór tej opcji, tracisz możliwości sprawdzenia historii zamówień, a przy kolejnych zakupach należy ponownie wypełniać wszystkie dane, nie będziesz mógł także korzystać z ewentualnych promocji i rabatów dla stałych klientów.

 

Jestem już zarejestrowany, ale nie mogę przypomnieć sobie hasła?


W takiej sytuacji, podczas próby logowania należy kliknąć w napis „przypomnij hasło” i wpisać swój adres e-mail, który był podany w procesie rejestracji. Na wskazany adres wysłane zostanie nowe hasło.


 

ZAMÓWIENIA


Zamówiłem osobno dwie rzeczy, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?


Jeżeli oba zamówienia widnieją w historii zamówień jako "w trakcie realizacji" skontaktuj się z nami jak najszybciej pod numerem telefonu 575 611 912 lub niezwłocznie wyślij nam e-mail na adres sklep@hairpassion.pl by połączyć oba zamówienia w jedną paczkę. Jeżeli którekolwiek z zamówień zostało już nadane lub przekazane do doręczenia to niestety będą one traktowane jako osobne, samodzielne zamówienia.

 

Czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i wysłane?


Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Dodatkowo otrzymujesz e-maile generowane automatycznie, informujące o statusach: potwierdzenia przyjęcia zamówienia, przyjęcia zamówienia do realizacji oraz wysłania zamówienia. Ostatni e-mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

 

Jak szybko otrzymam swoje zamówienie?


Najczęściej zamówienia wysyłamy do 24h. W większości zamówienia zarejestrowane, przyjęte do realizacji i opłacone [lub przy wybraniu opcji za pobraniem"] do godz. 12.00 wysyłamy tego samego dnia.

Należy pamiętać że na termin otrzymania zamówienia składają się:

1. czas realizacji zamówienia (to czas kompletowania i pakowania zamówienia a jeżeli informacja na karcie każdego produktu w informacji "Dostępność" na to wskazuje dodatkowo czas sprowadzenia danego produktu na nasz magazyn wysyłkowy). Do czasu realizacji należy doliczyć również czas ewentualnego oczekiwania na wpłynięcie pieniędzy na nasze konto bankowe [przy wyborze opcji płatności przelewem bankowym]

oraz

2. czas dostawy (kurier 1-2 dni robocze, paczkomaty InPost 24/7 1-2 dni robocze, poczta polska 2-3 dni roboczych)

 

Czy mogę modyfikować zamówienia?

Na podstawie regulaminu sklepu internetowego Hair Passion, nie masz możliwości wprowadzenia zmian w złożonych już zamówieniach.

W takich przypadkach prosimy o niezwłoczny kontakt z nami (sklep@hairpassion.pl) w celu anulowania całego zamówienia. Po otrzymaniu zwrotnej odpowiedzi, będziesz mógł ponownie złożyć zamówienie, pod warunkiem, że paczka nie została już wysłana.

 

Czy można wycofać złożone zamówienie?


Złożone zamówienie jest przekazywane do niezwłocznej realizacji, dlatego nie ma  możliwości jego wycofania. O chęci rezygnacji można poinformować nas wysyłając jak najszybciej e-mail na adres: sklep@hairpassion.pl. Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli oczywiście paczka jeszcze nie została wysłana.


 

WYSYŁKA I DOSTAWA


Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym Hair Passion.pl?

 

Sklep Hair Passion prowadzi przede wszystkim sprzedaż internetową jednak po wcześniejszym kontakcie telefonicznym istnieje możliwość umówienia się na odbiór osobisty w Gliwicach.

Pod adresem rejestracyjnym firmy Hair Passion nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej.

Dla Salonów fryzjerskich/kosmetycznych - darmowa dostawa towaru w Gliwicach i okolicach przy zamówieniach od  200zł. Należy wcześniej umówić telefonicznie, bądź mailowo wizytę naszego przedstawiciela handlowego.

 

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?


Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Jeśli dokonasz płatność za towar on-line, a nie za pobraniem, to w adresie dostawy będziesz mógł podać adres osoby, którą pragniesz obdarować.

 

Ile zapłacę za dostawę?


Koszty dostawy na terenie Polski są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Paczkomaty InPost, Kurier DPD, Poczta Polska - Pocztex). Koszty dostawy precyzuje tabela dostępna w koszyku zakupów lub możesz to sprawdzić w zakładce 'Dostawa'


Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?


Realizujemy zamówienia z wysyłką za granicę. Paczki realizujemy tylko przy zamówieniach opłaconych z góry. Wysyłkę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty polskiej. Jednak koszty dostawy musza być każdorazowo ustalone przed złożeniem zamówienia. 

 

Czym są Paczkomaty InPost?

 

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania  paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy.

Możliwość płatnego przedłużenia odbioru paczki - informacje dostępna na stronie 

www.paczkomaty.pl


 

PŁATNOŚCI


Jakie są formy płatności za zakupiony towar?


Płatność za zamówiony towar można dokonać:

- przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem (należność pobiera pracownik firmy kurierskiej lub listonosz)

- przelewem tradycyjnym bezpośrednio na nasze konto 

- przelewem online - e-przelewem poprzez system bezpiecznych płatności PayU

- gotówką przy odbiorze osobistym

 

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności przelewem za zamówienie?

Płatności przelewem tradycyjnym można dokonywać na konto:

HAIR PASSION Adrian Czapski

Bank Millenium 02 1160 2202 0000 0002 8172 9508

 

Oprócz tego istnieje możliwość szybkiego przelewu elektronicznego (on-line) dzięki serwisowi bezpiecznych płatności PayU, pieniądze automatycznie w kilka minut znajdą się na naszym koncie. Może to znacznie skrócić czas oczekiwania na zamówiony towar.

 

Co mam zrobić jeśli wybrałem płatność on-line a nie dokonałem wpłaty?


Masz 3 dni od momentu złożenia zamówienia na dokonanie płatności on-line. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
W czasie regulaminowych 3 dni, możesz dokonać płatności klikając w formułę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia (wiadomość e-mail), poprzez którą zostaniesz przekierowany na stronę serwisu płatności.


 

REKLAMACJE


Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

 

Nadawane przesyłki są prawidłowo zapakowane i zabezpieczane do transportu. Jeżeli mimo to opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia (np. zgnieciony karton, rozerwana folia, zamoknięte opakowanie), w obecności kuriera możesz sprawdzić, czy zawartość przesyłki zgadza się z Twoim zamówieniem.

W przypadku niezgodności zawartości paczki lub uszkodzenia produktu najlepiej nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera zażądać spisania protokołu szkody.

Sytuację prosimy niezwłocznie zgłosić nam zaistniałą sytuację telefonicznie pod numerem 575 611 912. Sklep internetowy złoży reklamacje u przewoźnika, a nowy produkt zostanie ponownie wysłany do Ciebie jak najszybciej.

W przypadku ewentualnego braku towaru dokonamy zwrotu wpłaconej kwoty obejmującej także koszty dostawy.

 

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

 

Reklamację możesz zgłosić:

  • telefonicznie pod numerem 575 611 912 
  • korespondencyjnie wysyłając list na adres: Hair Passion, ul. Lotników 44/1; 44-100 Gliwice
  • pocztą elektroniczną, wysyłając e-mail na adres sklep@hairpassion.pl 
  • przez pobranie i wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie www.hairpassion.pl [w zakładce "Reklamacje i zwroty" pobierając "Formularz zgłoszenia reklamacyjnego"] i odesłanie go razem z reklamowanym towarem. 

 

 


 

PRODUKTY

 

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

 

W kartotece każdego produktu znajdziesz szczegółową informację dotyczącą czasu jaki jest nam potrzebny na skompletowanie, spakowanie i ewentualne sprowadzenie od producenta wybranego produktu. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Pomoc, "Dostępność produktu"

Ze względu, iż jako hurtowania fryzjerska prowadzimy również codziennie, bezpośrednią sprzedaż naszych towarów do salonów fryzjerskich poprzez przedstawicieli handlowych z jednego magazynu, zastrzegamy, iż może zdarzyć się sytuacja, że zamawiany przez ciebie produkt zostanie pobrany z magazynu i sprzedany. Jednak staramy się utrzymywać wystarczające stany magazynowe i nie dopuszczać do wystąpienia takich sytuacji. 

 

Jak uzyskać więcej informacji o produkcie?

 

W przypadku chęci uzyskania bardziej szczegółowy informacji o produkcie zachęcamy do korzystania z opcji „zapytaj o produkt” dostępnej na stronie każdego produktu. Odpowiemy na wszystkie pytania w ciągu 24 godzin!

Zapraszamy także do kontaktu z nami mailowo: sklep@hairpassion.pl lub telefonicznie 575 611 912   (pon.- pt. w godz. 9 - ).


 

WYMIANY I PRAWO ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

 

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Tak. Zgodnie z regulaminem, przysługuje klientowi 14 dni na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (od chwili otrzymania przesyłki). Wystarczy poinformować o chęci odstąpienia od umowy. W tym celu można skorzystać z przygotowanego formularza (dostępny tutaj), lub złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy . Prosimy o dołączenie paragonu lub faktury VAT.

 

Jak zwrócić zakupiony produkt?

HairPassion.pl udostępnia możliwość zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od ich dostarczenia.

 

1. Wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy

Akceptujemy oświadczenie złożone zarówno na formularzu, którego wzór możesz znaleźć na naszej stronie w zakładce "Reklamacje i zwroty", jak i napisane własnoręcznie na kartce, czy też przesłane drogą elektroniczną np. za pomocą e-maila.

Oświadczenie, które zawiera imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe, nr rachunku bankowego możesz też dołączyć do zwracanej przesyłki z towarem.   

2. Skompletuj przesyłkę

Zwracany produkt w stanie kompletnym prosimy odesłać wraz z oświadczeniem, dowodem zakupu oraz rachunkiem bankowym na jaki ma zostać zwrócona zapłacona cena towaru.

3. Odeślij produkt

Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego towaru, aby nie uległ uszkodzeniom podczas transportu i wysyłkę na adres Sklepu:

Hair Passion
Ul. Lotników 44/1
44-100 Gliwice

 

Po jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?


Zwrot pieniędzy następuje nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia konsumenta od umowy. HAIR PASSION może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Niestety nie ma możliwości typowej wymiany. Możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, a następnie złożyć nowe zamówienie.

 

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Zwrot płatności w przypadku odstąpienia od umowy następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie.
W przypadku płatności przy odbiorze, pieniądze mogą zostać zwrócone na numer konta podany przez Klienta w formularzu zwrotu. Jeśli dokonałeś płatność on-line, pieniądze zwrócimy na konto, z którego robiony był przelew.